Onsdag

 
Idag har jag haft en lugn dag med endast en föreläsning. Efter den gick jag, Linnea och Sofia till gymmet och körde cardio cross. Extra jobbigt idag eftersom jag redan hade massa träningsvärk i framförallt ben och armar och var såklart extra mycket armar idag bara för det. Sen har jag tagit det lugnt, städat här hemma, pluggat lite och läst ut min bok ”Ready player one” (som var grym). Den går ju på bio just nu, men ville läsa klart innan jag ser den så nu kan vi äntligen boka biljetter till helgen!
Nu på kvällen har jag och Fredrik kollat på tv och ätit supergod middag. Var jättesugen på fisk så fick bli torsk med sötpotatis, chèvre och sallad. Fräscht, sommrigt och nyttigt. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!