A walk to Yanui Beach

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hej på er! Ligger för tillfället i en solstol vid poolen och har precis läst ut min andra bok för denna resa. Eftersom resten av böckerna är nerpackade i resväskorna som står i skuggan några meter bort så tänkte jag att jag skulle passa på att uppdatera er.
Idag har vi varit här i 8 nätter och det är dax att byta boende till ett annat lägenhetshotell en ca 30 min biltur bort. Så därför har vi packat ihop alla våra saker och checkat ut.
 
På vår andra dag här bestämde vi oss till att promenera till en strand en bit bort då närmsta stranden inte direkt är en badstrand med alla long boats som hela tiden kör turister till de mindre öarna utanför. Var lite osäkra om vi skulle hitta utan GPS, men fick fråga om vägen en gång och sen hittade vi rätt väg :D. Inte det bästa stället att promenera på då det inte finns några trottoarer eller övergångställen alls här trotts mycket bil- o mopedtrafik, samt vägarbeten. Sista halvan av vägen när vi kom in på mindre vägar var dock mysig då det vart mer djungel omkring och bananträd som växte precis vid vägkanten. Litet äventyr att ta sig dit, men vi möttes av en litet söt strand med inte för mycket folk. Fanns en restaurang precis bredvid också som serverade den godaste mango shaken och pad thai vi ätit hittills!
 
På kvällen hittade vi en restaurang som serverade fried Rice i en ananas och åt sen glass, samt nutellapannkaka från en gatuvagn till efterrätt♥. Hoppas på bättre Internet på nästa ställe så jag kan uppdatera mer från våra andra dagar här. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!