Igår och idag

    
 
 
    
 
    
 
Hej tänkte bjuda på lite mobilbilder från igår och idag i ett försök om att starta mitt 2018 med bättre blogg uppdatering! Större delen av gårdagen spenderades i bil, men lyckades ändå ta lite bilder. Reste redan strax efter 9 igår från Björnrike och var inte framme i Hässelby förän 10h senare.. Var väldigt växlande väder och sen stannade vi 4 ggr på vägen också så därför tog det sin lilla tid. Vi stannade först för att tanka, sen passade vi på att hälsa på och äta lunch hemma hos min farmor och farfar i Mora. Nån timme senare stannade vi och åt på tacobar i Borlänge och sen sista stoppet blev på Ica maxi Barkarby för att handla frukost. Väl hemma hos Fredrik fixade vi ihop lite plockmat och kollade stranger things innan vi somnade.
 
Idag har jag varit på stan med Anna och fikat och kollat i butiker. Tanken var att fika på ett hälsocafé, men det var tyvärr proppfullt så då åkte vi till andra sidan stan och gick till Mr Cake istället. Vi gjorde iallafall ett försök att vara nyttiga, men lite kul att det istället blev motsatsen och att vi hamnade på ett ställe med hur mycket bakverk som helst.
Förutom att hitta massa fin inredning och äta massa godsaker så lyckades vi också boka hotell och tåg till Göteborg till sommaren! Jag och Anna har varit på Summerburst i Stockholm tillsammans i 3 år i rad nu så vi kände att det var dax att byta stad. Vi har dock inte köpt själva festivalbiljetterna än, så hoppas de inte hinner bli slutsålda nu...
 
Nu på kvällen har jag, Olivia och pappa varit på Giro på Sveavägen och ätit supergoda pizzor och citronsorbet. Sen åkte jag hem till mamma och mös med henne. Så kul att få hinna umgås lite med alla innan jag flyger upp till norr igen♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!