Resa till Stockholm bokad

 
 
Två bilder från min sista dag när jag var där senast. Fikade med Anna på Mr Cake och åt middag på Giro med pappa och Olivia.
 
Hej på er! Nu har jag äntligen bokat en långhelg i Stockholm 8e till 12e februari. Ska dit för att umgås med vänner och familj och fira min, mammas och mormors födelsedag. Riktigt taggad på en helg med massa god mat och bara umgås♥ 
 
Har haft en jobbig vecka trots att det knappt varit några lektioner. Blev förkyld i söndags så fick avboka all träning jag planerat in och har inte haft ork att göra nånting. Men igår så fick vi låna Fredriks kompis bil och Så då fick ingen förkylning stå i vägen. Vi fyllde 3 flyttkartonger var med främst skor, ytterkläder och skafferivaror/köksgrejer och körde det till nya lägenheten och packade upp. Så nu har vi lite mindre saker att flytta på lördag vilket är skönt.
 
Ska sova sista natten i min lägenhet inatt. Jag ser verkligen fram emot att flytta in i den nya lägenheten tillsammans med Fredrik, men är ändå lite sorgligt att säga hejdå din min lilla 25-kvadratare. Det är ju ändå världens finaste studentlägenhet enligt mig och jag är otroligt lyckligt lottad som fick flytta in här trots att jag bara hade stått i bostadskö 1 år. Så vill bara säga tack för den här tiden♥
 
Planen imorgon är att skriva kemitenta (del 1 av 4) på morgonen och sen blir det att packa ner alla mina saker i flyttlådor. Sen på kvällen ska jag och Fredrik ut och äta. Min julklapp till honom som vi inte hunnit med förens nu. Hoppas ni får en bra fredag! Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!