Taverna Gusto

     
 
     
 
Hej på er! Har varit en lång dag för mig som startade redan kl 6. Skrev mattetenta i 5h så när jag kom hem hade jag inte energi för något annat än att ligga i sängen och kolla på serie. Sen var klockan vips kvart över 5 och jag hade bara en kvart på mig att göra mig redo för middag. Hade bestämt med Linnea och Sofia att fira att tentaveckan är över med ett restaurang besök på ett relativt ny öppnat ställe. Och oj, vi blev verkligen inte besvikna. Åt pasta med pumpa och bresoula och det var typ den godaste pastan någonsin! Var dessutom bra pris, så har helt klart hittat en ny favoritrestaurang i Luleå. 
Men nu måste jag säga godnatt och gå och lägga mig. Ska bli så underbart med sovmorgon och slippa ställa väckarklockan inför imorgon! Puss
 
 

Kommentarer
Britt Johansson

Det ser väldigt mysigt ut i eran nya lya.det är mycket att fixa men ni är kloka att ta lite pö om pö och bo in er först ,så faller allt på sin płats.Lycka till.kram från mormor,morfar.

2018-01-22 18:02:22

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!