Alhambra of Granada

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hej på er! Vaknade upp och insåg att det bara är 3 dagar kvar tills jag åker till Spanien. Känns som jag längtat så länge (enda sen i julas) så känns som att det alltid varit så långt bort. Ska bli så otroligt skönt med 2 lediga veckor med sol bad och god mat. Haft väldigt intensiva veckor nu enda sen tenta perioden började med massa plugg, sen resa hem och sen vidare till Göteborg, för att sen komma hem och direkt börja jobba långa dagar och försöka hinna umgås med vänner och familj. Så ska verkligen njuta av semester och att bara få slappna av.
 
Hittade lite bilder från förra året som jag inte har publicierat från när vi var på utflykt till staden Granada. Besökte slottet Alhabra som har en park som är gigantisk och fantastisk fin. Låg uppe på en kulle så var en otrolig utsikt. Förutom alla fina blommor var det roligt att se lite spansk arkitektur precis efter att jag läst en kurs i arkitekturhistoria. Fredrik har ett stort intresse för historia så även han älskade att kolla på alla gamla byggnader.
Var verkligen kul att få se lite mer av Spanien och hitta på något annat än stranden varje dag. Sen valde vi kanse lite fel dag att åka för var så otroligt varmt att man helst höll sig i skuggan. Blev ännu mer taggad på att åka tillbaka nu när jag fick se alla bilder från förra året! Måste se till att ta med kameraladdaren denna gång så jag kan bjuda på fler bilder detta år. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!