Drinkkväll och sjukhelg

     
 
     
 
Hade en helg som började på topp och sen blev mindre bra. Fredagen startades med att skriva 3e kemideltentan som kunde gått bättre men finns ändå hopp. Efter den tog jag det lugnt eftersom jag var helt slut efter att ha pluggat hela torsdagen och gått upp tidigt för att gå igenom allt en sista gång. Lyckades släpa mig till gymmet på eftermiddagen och sen på kvällen väntade drinkar med tjejerna. Linneas kompis Amanda som pluggar i Göteborg var hemma på besök så vi bestämde oss att gå på tapas the papa. Beställde in drink, sangria och deras fantastiska sötpotatispommes och hade det supertrevligt.
 
När de skulle stänga förflyttade vi oss till O'Learys där vi beställde in grymt goda jordgubbsmilkshakesdrinkar. Avslutade kvällen tidigt och slapp åka nattbuss hem. Så skönt då de tar värsta omvägen... När jag kommer hem till min älskling är jag fortfarande pigg och sätter mig och äter bullar i sängen och kollar youtube. När vi sen ska sova en kvart senare får jag superont i magen. Slutar med att jag måste spy och får spendera 3 timmar på toaletten för att det aldrig vill sluta. Så fort jag la mig ner eller stälde mig upp så gjorde det ännu ondare i magen.. Stackars Fredrik som hade feber och var förkyld fick ta hand om mig.
Blev troligen matförgiftad, men har ingen aning om av vad och ingen annan har mått dåligt. 
 
Våra lördagsplaner på att åka till stan och sen äta tapas hemma fick bli inställda och istället tog vi det lugnt hemma och kollade tv typ hela dagen. På söndagen lyckades vi iallafall tvätta 6 maskiner och storstäda lägenheten. Nästa helg har vi iallafall planerat in massa roliga saker för att kompensera och då firar vi även ett år tillsammans♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!