En fredag i Stockholm

 
 
 
 
 
 
 
 
 
I torsdags påbörjade jag och Fredrik vårat påsklov och flög ner till Stockholm på kvällen efter att jag hade skrivit min sista tenta. Efter förseningar på 40 min så landade vi äntligen på Arlanda, men då hade planet ingen gate så fick sitta och vänta ytterligare 40 min bara på att få gå av... Var skönt att Fredriks pappa var snäll och ställde upp som chaufför så vi kunde ta oss hem till dom snabbt från flygplatsen iallafall.
 
Vaknade upp tidigt på fredagen då Fredrik skulle iväg på en jobbintervju vid 10 tiden och jag hängde på honom in till stan. Var på plats redan innan butikerna hade öppnat så fick såtta mig och vänta med en kopp te. När klockan slog tio så gick jag runt och kollade och prövade lite kläder på b.la. Zara, river island och MQ. Mötte sedan upp Fredrik när hans intervju var klar och gjorde honom lunchsällskap på Reload. Tog bara en rawboll eftersom jag hade bokat en lunchdate med pappa också lite senare.
Jag och pappa gick till ett asiatiskt ställe på Sveavägen och åt när han fick sin lunchrast. Åt en supergod kyckling med cashewnötter och sen fick man ta bröd som var doppat i nån purjolöks sås. Smakade konstigt nog som munkar haha.
 
Fortsatte kolla i butiker efter lunchen i väntan på att Olivia skulle sluta skolan och komma in till stan. Var på jakt efter ett par nya skor som funkar i snön i Luleå eftersom mina gått sönder. Men hittade bara sneakers och fina vårskor i mocka så blev inget. Jag och Olivia satte oss på uteserveringen på Vau de ville och fikade. Så skönt att äntligen kunna sitta i solen! Blev nästan lite väl varmt då de både hade värmelampor och vindskydd.
 
På kvällen blev det myskväll hemma hos Julia tillsammans med henne, Johanna och Anna. Åt tacos tillsammans och kollade på Let’s dance och hade det väldigt mys. 
Blev en väldigt fullspäckad dag nu när jag väl är hemma i Stockholm. Vill ju hinna träffa så många som möjligt. Nästa gång jag kommer hem igen blir i juni, så är ett tag kvar nu♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!