Ett år tillsammans♥

     
 
     
 
 
     
 
     
 
 
     
 
     
 
 
     
 
Förra helgen var det fokus på mina två favoritsaker: min älskling och mat! Jag och Fredrik firade ett år tillsammans i lördags så vi valde att lyxa till det och bo på hotell. Hade fått i födelsedags present att vi skulle spaa och äta brunch, men isåg att det skulle bli typ samma pris att bo på Clarion också då spaet är billigare för gäster. När vi väl checkar in så tog de inte ens betalt för spaet så hade väldigt tur som fick allt så billigt. Var otroligt mysigt att bada, basta, dricka smoothie och bara ta det lugnt i relaxen med min älskling♥ 
Efter spaet gick vi tillbaka till rummet och gjorde oss iordning för middagen. Hade bokat bord på Taverna Gusto och suktat efter deras charkbricka enda sen vi var där senast på min födelsedag. Blev även pasta med pumpa och mangoglass till efterrätt för mig. Extremt mätta promenerade vi tillbaka till Clarion och la oss i sängen och kollade slutet av mello finalen.
 
Sov extremt bra i det mörka hotellrummet och vaknade upp utvilad på söndagen och redo för frukost buffé. Är superljuskänslig när jag ska sova, men ljud stör mig inte alls. Vilket är tur då Fredrik alltid vill sova med fläkten på och lyssna på lugn musik eller regn. Plus att han oftas alltid går upp innan mig och att jag då inte hör hans alarm eller vaknar om han använder hårtorken. 
Frukosten var som alltid extremt god, älskar att de har soyghurt, nötter, massa frukt och oliver! ♥
Hade glömt systemkameran hemma, så dom bilderna är från tidigare besök och mobilbilderna från nu :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!