Senaste 3 veckorna

      
 
Bunkrat upp med mellis inför 5 timmar design workshop  // tapasmiddag med min älskling♥
 
      
 
Var på Beat vilket är ett stort event på Stuk som hålls 2 ggr per år av djlaget. Var 10 årsjubileum så firades extra med dagsfest med flera tävlingar. Skulle bara gå förbi och titta och så får vi frågan om vi vill vara med på music quiz. Jag linnea och Fredrik var på lag och fick tydligen bara 2,5 fel och vann en pokal, lunchbiljetter och massa redbull så vart ju en väldigt lyckad dagsfest.
 
      
 
Sen gick vi hem och fixade oss och lagade hemmagjord pizza innan vi rörde oss till en inflyttningsfest 2 i klassen hade.
 
      
 
Mötte upp Sofia och Jesper och sen gick vi till Stuk och dansade hela kvällen. Så kul med sånna här stora event när det är mycket folk och flera dansgolv! :D
 
      
 
Sen vart det en ny vecka, mådde inte så bra på måndagen så då var Linnea och Sofia så gulliga och knackade på dörren med blommor och choklad!♥
 
      
 
Jag och Fredrik lyckades ta oss ut på en promenad på kvällen. Är helt fantastiskt att det fortfarande är ljust ute nu efter kl 19!
 
      
 
Te och chokladmys i soffan // En sommrig outfit när Luleå bjöd på sol och 15 grader♥
 
      
 
Helg igen och jag hade bjudit hem Linnea, Sofia och Jesper på brunch som blev väldigt lyckad♥
 
      
 
      
 
På lördag kväll hade jag och Fredrik dejtnight. Åt middag på Bastard Burgers, promenerade till hemmakväll och köpte godis, satte oss och åt glass på max för att fördriva tiden och sen vart det bio. Det roliga var att vi såg ett annat par som gjorde exakt samma runda, de måste ju trott att vi följde efter dom hahah. Vi såg iallafall Ready Player One som var grymt bra! Lite synd att de ändrat så mycket från boken bara. 
 
      
 
      
 
      
 
Passade på att göra god frukost när jag hade sovmorgon // glass ute i solen med Linnea efter skolan
 
      
 
Så fint med alla krokusar som blommade där vi satt. Kändes riktigt vårigt i luften men temperaturen visade bara 6 grader..
 
      
 
I helgen som precis var har Fredriks familj varit på besök och vi har firat min älsklings födelsedag♥ Vi började lördagen med att äta frukost på Scandic där hans föräldrar och bror bodde över helgen. Sen åkte vi till Storheden och jag passade på att köpa lite förvaringslådor och Fredrik fick välja ut lite födelsedagspresenter. Sen åkte vi till stan och kollade i butiker och lunchade. Jag hade bakat hallonpaj och kolakakor tillsammans med Linnea på fredagen som vi bjöd på hemma hos oss.
 
      
 
      
 
Jag och födelsedagsbarnet redo för kvällen // Vi var ju tvugna att ta med Fredriks familj till Taverna Gusto och det vart väldigt uppskattat :)
 
      
 
      
 
Fredrik önskade sig i present att hans brorsa skulle äta en nutellapizza så stackarn fick kämpa i sig hela som egentligen är för 2 personer.. haha //  Vi avslutade lördagen på bästa sätt och gick till Stuk för att se E-type spela
 
      
 
På söndagen åt vi lunch med Fredriks familj och passade på att storhandla innan de åkte hemåt. Sen tog vi det lugnt resten av dagen. På kvällen firade vi att min älskling äntligen fått JOBB!! Fredrik skrev på ett avtal med ett konsultföretag och ska jobba som projektledare först i Gävle i högst ett år och sen blir han förflyttad till kontoret i Stockholm. Så känns väldigt skönt att det äntligen är klart. Blir såklart väldigt tufft att bo i olika städer, men vi kommer att försöka åka och träffa varandra så ofta vi kan. Vet att vi klarar allt tillsammans♥♥
 
Andra bilden är från igår då det var Valborg och hela gänget var hemma hos Linnea. Grillade och åt chokladmousse innan vi rörde oss mot skolan för att se fyrverkerishowen som var. Höll på i max 2 minuter så kändes lite "Jaha var det här verkligen allt?". Men vi köpte med oss godis och gick hem till mig och Fredrik istället för att spela mario cart tills vi vart för trötta. Väldigt skönt med en lugn Valborg!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!