Min torsdag

 
Höstfynd från min promenad
 
 
Följde med Sofia och Jesper och storhandlade i tisdags och köpte massa frukt att ha i min nya träskål
 
 
Hallumi och bullgursalladen jag åt till middag igår framför några avsnitt av Riverdale
 
 
Magiskt kvällsljus och en dramatisk himmel igårkväll
 
 
Hej på er! Känns som en evighet sen jag hade tid att titta in här, men nu har jag äntligen fått en lugn dag. Har varit extremt mycket i de nya kurserna och känns som det gått mer än bara 3 veckor av denna termin pga vi haft så mycket uppgifter. Skrev en dugga i projektledning och lämnade in ett projektarbete igår så nu har iallafall 2 saker mindre att göra. Fick sluta runt halv 3 tiden också så passade på att gå ut på en skogspromenad i det fina höstvädret. Så skönt att bara få gå och lyssna på podcast och vila hjärnan lite. Hittade lite fina höstblad och blåbär också som jag tog med mig hem. Blev superfint med bladbuketten på köksbordet och perfekt för en student som inte vill lägga pengar på blommor. Gjorde en smoothie på bären imorse som blev supergod så kanske ska ge mig ut och plocka lite mer idag.
 
Har en reflektion att skriva och lämna in idag, men sen tar jag äntligen helg! Älskar dagar jag kan ta sovmorgon och plugga hemma i mjukiskläder. Har massa bilder att visa er så håll utkik i helgen efter fler blogginlägg. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!