BEAT - superhjälte tema

           
 
Efter mycket Stockholmshäng fick jag en hel vecka i Luleå och tid för både plugg, träning och kompisar. På måndagen var vi några från klassen som lagade tacos och hade myskväll tillsammans. Sen på tisdagen hade jag en akuttid hos tandläkaren eftersom en flisa på bakersta tanden gått av och nu var supervass. De lyckades fila ner den och polera på mindre än 5 min och sen var den som ny igen. Firade med extra god frukost efteråt. På kvällen var vi inbjudna till ett event med Academic works på trampolincentret. 
 
           
 
          
 
På fredagen och lördagen satt jag med skissark och formkursen hela dagarna för att bli klar med uppgifter som skulle in när jag var i Rom. Hann precis klart till kl 20 på lördagkvällen och då bytte jag om för att gå på förfest hos Matilda. Var nämligen Beat som är årets roligaste event på Stuk och denna gång var det superhjälte tema. Jag och Linnea var utklädda som the incredibles och inspirerade flera andra att fixa egna superhjältemärken så vi blev ett helt gäng. Sofia hade satsat ordentligt och gjort jättefin make up för att likna Nebula i Guardians of the galaxy. Blev en väldigt kul kväll med mycket dans och vi avslutade på en efterfestlokal och åt mackor och chips innan vi gick hem för att sova. Somnade vid 4 och sen ringde klockan 6 och jag behövde gå upp för att åka till flygplatsen. Fick iallafall 2h sömn innan det bar av till fjällen.
 
          
 
 
 
 
          
 
           
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!