Dagar i Gävle och Stockholm

          
 
 
         
 
         
 
 
 
Sista kvällen i Gävle var jag och Fredrik och åt på Ll’Amice, åt en supergod risotto med lax
 
 
           
 
Frukost på tåget på väg till Stockholm // Redo för middag på stan
 
           
 
 
           
 
           
 
Hej på er! Här kommer lite bilder från förra veckan fotade under måndag till torsdag. Mamma hade tagit ledigt på måndagen så hon och Olivia stannade i Sandviken en extra dag och jag kunde hänga med dem och mormor och morfar medans Fredrik jobbade. Vi åkte till Högbo för att promenera och passade på att klappa djuren där. Sen var det ju våffeldagen så blev våfflor med massa goda tillbehör till lunch. Hade först tänkt att åka hem till Stockholm tillsammans med mamma och syster på eftermiddagen, men valde att stanna i Gävle 2 dagar extra och åka tåg istället på onsdagen. Jag och Fredrik fick 2 extradagar tillsammans och sen åkte jag till Stockholm för att hänga med Anna. Vi sågs och åt supergod middag på Vau du Ville och passade på att sitta på deras uteservering ett tag också för att njuta av solen. Sen åkte vi till KTH för att vara med på Annas sektions onsdagspub med karaoke tema. Väldigt kul att få uppleva deras studentliv för en kväll och hoppas det blir mer till hösten om jag kan plugga mina valbara kurser där!♥
 
På torsdagen hade jag inga planer, men lägligt nog hade My precis kommit hem från Bali så promenerade till Gamla Enskede för att ta en fika där tillsammans. Hann även hänga lite med pappa som jobbade hemifrån innan jag promenerade hem till mamma igen. Så härligt att få vara ute i vårsolen och bara vara ledig. Denna vecka är det lite mer på schemat, men hoppas att jag får tid att hinna med både plugg, träning och blogg. Puss
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!