Rock of age 50

           
 
Fredagsfrukost innan jag flög till Stockholm
 
           
 
Hej på er! Här kommer lite bilder från Stockholmshelgen för 1,5vecka sen. Den 5/4 tog jag flyget från Luleå och åkte direkt till St Eriksplan när jag hade landat för att gå på en ansiktsbehandling och få ögonbryn och fransarna färgade. Passade på att unna mig när de hade ett bra öppningserbjudande. Sen åkte jag hem till mamma och vi åt middag och kollade på Let’s dance tillsammans. Fredrik var på middag med jobbet men kom dit lite senare.
 
 
 
 
 
 
På lördagen åkte jag och Fredrik till Söder för att äta brunch på Pom och Flora. Tog en supergod acaibowl, iskaffe och croissant med nutella och banan. Sen tog vi en liten promenad och passade på att handla det sista inför kvällens rockfest.
 
 
 
 
 
 
 
Så fin med alla blommor och påskris
 
 
Sen vid 8 tiden var jag och Fredriks på plats på pappas jobb där han och Annas 50 årsfest skulle vara. Vi hade lovat att vara fotografer för kvällen och var först på plats. Sen när det började droppa in folk tog vi bilder på alla rockklädda gäster och minglade lite. 
 
När alla var på plats började bandet spela massa rockcovers så kändes som en riktig rockkonsert. Fanns även ett pingisbord och en fotoautomat där vi tog flera bilder och lyckades som flest trycka ihop oss 6 personer i det där lilla båset haha.
 
           
 
 
 
 
 
Födelsedagsbarnen :D
 
 
           
 
 
 
 
 
           
 
Jag och Fredrik sa hejdå till alla vid ett tiden och gick och åt lite nattmat innan vi åkte hem för att sova
 
           
 
På söndagen var vi rätt trötta när klockan ringde och vi fick skynda oss till Södermalm för att hinna till visningen vi tänkt gå på. Var väldigt fin men var tyvärr fler än oss som var intresserade så blev lite för dyr. Åt lite frukost/lunch på Phils burger innan vi åkte och kollade på 2 lägenheter till. Dom hade tyvärr inte lika bra läge o pris som den första, men vi fortsätter letandet.
 
           
 
Tog en fika på Urban Deli innan vi åkte till Hässelby för att hämta bilen. Sen fick jag skjuts till Arlanda av min kärlek för att flyga hem till Luleå igen
 
           

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!