Möbelshopping

Hej på er, har lite tid över här på jobbet innan jag ska åka hem. Har bokat en klipptid nu kl 16, men de var tvungna att flytta fram mig en kvart så får gå från jobbet tidigare idag för att hinna. Efter det ska jag ta en runda på stan och köpa lite småsaker till lägenheten och en present till Felicia. Hon fyller nämligen år idag så jag och Fredrik ska dit ikväll och fira 22åringen. Länge sen jag träffade tjejerna jag känt sen förskolan/grundskolan nu så ska bli riktigt kul.

Igår var det också en rolig dag för då möttes jag och Fredrik upp på stan för att kolla på soffa. Har ju kollat alla möjliga hemsidor för att hitta en som passar perfekt hos oss och nu har vi äntligen hittat en djup soffa som inte är för bred på Sweef furniture. Så igår var vi in på deras showroom på Drottninggatan för att provsitta och välja tyg. Som tur var den väldigt bekväm så blev att vi beställde en sammetssoffa i färgen silver som ska levereras i oktober. Kommer bli så bra! På bilden längre ner där Fredrik provar soffan är den i vitt linnetyg och de har satt ihop 2 stycken, men vi kommer bara ha en del med ett armstöd på höger sida och sen ett öppet avslut på vänster.

Efter vi hade lagt beställningen promenerade vi mot Gallerian för att äta middag på Holy greens. De har väldigt goda och fräscha sallader där och jag åt en med lax och avocado. Sen var vi in på H&M home och kollade på massa fin inredning. Blir alltid så inspirerad i sånna butiker så ville ju ha minst 10 saker, men slutade att vi köpte en spegel som ska sitta i sovrummet. Har en idé om att ha ett litet sideboard med det ovanför som jag tror kommer bli riktigt bra. Sen åkte vi hem och kollade serie och fixade matlådor inför resten av veckan. Puss♥

 
              
 
Två träningsbilder från måndag och tisdag. Hade våra sista dagar på det lånade Sats träningskortet så passade på att testa gruppassen Shape up och Absolution som var roliga och väldigt bra träning. Funderar på att skaffa eget kort där nu så vi kan träna hela hösten. Bortsett från priset så känner både jag och Fredrik att Sats är det bästa alternativet då vi har 3 st olika väldigt nära oss. Men hade ju sparat några hundralappar på att välja något annat gym...
 
 
Den bågade spegeln vi köpte på H&M
 
 
På jakt efter den perfekta soffan
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!