Halvtidsfest

           
 
Älskar nya linnet från DAY som jag fynda förra helgen i Stockholm // Pestopizza till lunch
 
 
Linnea och jag redo för klassfesten♥
 
           
 
 
Favoritsalladen just nu med bl.a. Chevre, grönkål, granatäpple och sötpotatis
 
Hej på er! Känns som jag haft en riktigt lång helg och haft mycket tid över till att bara ta det lugnt. Har nämligen väldigt lite på schemat nu med endast 3-4 lektioner i veckan så känns väldigt lyxigt. I fredags firade vi att halva utbildningen nu är avklarad och att vi är 50% ingenjörer. Trodde aldrig att 2,5 år skulle gå så fort! Kände mig dock inte 100% frisk så fick hoppa över middagen som styrts ihop, men ville inte missa firandet helt så mötte upp klassen lite senare i föreningslokalen som hyrts. Kvällen vart helt klart över förväntan så hoppas vi gör något liknande snart igen! :D
 
På lördagen var man såklart lite trött, men kände mig friskare som tur var. Städade lägenheten och tog det lugnt och sen på kvällen var jag och Linnea på bio och såg Aquaman. Köpte med oss varsin påse med gott från godishuset på vägen som vi smaska på (omöjligt att inte plocka på sig för mycket när det finns så många sorter att välja på haha). 
 
Igår, söndag var jag duktig och gick till skolan på eftermiddagen för att göra klart en CAD & VR inlämning. Tog en evighet att ladda ner filerna vi skulle jobba med så tror jag bara satt och väntade en tredjedel av tiden. Men vart klar strax efter 20 och då var man ordentligt hungrig. Slängde ihop favoritsalladen till middag direkt när jag kom hem och kollade serie till klockan blev alldeles för mycket♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!