Mot Paris

 
 
Hej på er! Sitter på Espresso house på Luleå flygplats och har precis fikat kanelbulle och te. Är så glad att det äntligen är helg och att jag ska få spendera 2 dygn tillsammans med min kärlek efter att ha varit från varandra i 2 veckor. Efter detta flyg ska jag vänta in Fredrik på Arlanda och sen ska vi flyga vidare till Paris!♥ är så taggad på att få åka dit igen och bara få promenera runt och besöka sevärdigheter. Kommer även bli mycket god mat och restaurangbesök. Lovar att fota massa så ni får se, men nu måste jag boarda planet. Puss och kram ha en trevlig helg♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!