Ny läsperiod och F på besök♥

 
 
Alltid roligare att laga mat när man får besök! Blev varm chèvresallad till middag igår
 
Hej på er! Hoppas ni har en bra vecka. Själv har jag äntligen fått varva ner lite efter tentaperioden och försökt återhämta mig från min förkylning som aldrig vill gå över. Är riktigt trött på att vara snorig och ha ont i halsen 2 veckor i sträck nu. Tyvärr blev jag ju inte friskare av att gå ut och fira efter vår 6h tenta i lördags. Men hoppas att all ingefära jag försöker få i mig snart ska hjälpa.
 
Tycker att det ska bli så skönt med en ny läsperiod med nya roliga kurser. Vi ska få läsa mer kreativa och programinriktade saker nu under vårterminen och startar med CAD & VR, Skissark II, Funktion Form & Gestaltning, samt arkitekturhistoria II som är ett frivilligt tillval. Denna vecka är det mjukstart med introföreläsningar och endast 4 schemalagda pass så det känns väldigt skönt.
 
Det bästa med denna vecka är dock att jag totalt kommer få träffa Fredrik 5 av 7 dagar♥. Han åkte nämligen upp hit igår kväll med sitt företag för att kunna vara med på universitetets arbetsmarknad idag. Tyvärr behövde han åka tillbaka till Gävle direkt efter mässan för att jobba torsdag och fredag, så blev bara en natt nu. Men sen kommer han till Luleå fredag kväll igen för att stanna över helgen :D. Vi tog iallafall vara på den lilla tiden vi hade nu och åt middag tillsammans igårkväll när han kom fram. Sen idag har jag varit ledig så jag har jag hjälpt honom på mässan samt kollat på lite företag som kan vara intressanta för mig. Hade varit så kul att få ett sommarjobb som är relaterat till min utbildning, men verkade mest finnas efterfrågan om 7-månaders praktik på alla bygg/arkitektur företag... så vi får se hur det blir. Skadar inte att söka iallafall.
Jag har hunnit med att fika med Linnea och leta kursmaterial på stan idag också, men nu ska jag sova ut efter en väldigt lång dag. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!