Sommarlovsdagar

Hej på er! Här kommer lite bilder från mina lediga dagar i Stockholm och Gävle innan praktiken på In3prenör drog igång. Kom till Stockholm på tisdag eftermiddag och på onsdagen så var jag och pappa och lunchade på en libanesisk restaurang. På kvällen kom även Fredrik och hans kompis från Umeå till Stockholm så åkte ut till hässelby för att grilla hamburgare och sova där.
 
         
 
         
 
På torsdagen var det inte superbra väder, men det stoppade inte oss från att ha picknik ute. Flera av Fredriks kompisar hängde på och vi packade bl.a ner bär, mackor och kakor åkte bil ut till Görvälns slott. Sen på eftermiddagen började det regna så då åkte jag hem till mamma och Olivia för att hänga med dem medans dom andra åkte till grönan för att se Lenny Kravitz. 
 
         
 
På fredagen var ju jag och Olivia och åt brunch på at Six och sen på eftermiddagen hängde jag med Fredrik och hans kompisar på ölrunda och lite Stockholm sightseeing. Åkte ut till ett bryggeri i hammarbysjöstad där man kunde sitta ute och sen tillbaka till gamla stan för att käka middag på Texas Longhorn.
 
          
 
         
 
         
 
 
        
 
På fredagen stod det bad, sällskapsspel och grillning på schemat ute i Hässelby. Alla hade fått förbereda 5 frågor var och efter middagen körde vi egen verision av Vem vill bli miljonär.
 
        
 
         
 
På söndagen hängde jag med Fredrik tillbaka till Gävle för att vara där i 2 dagar. Fick tyvärr sitta i olika vagnar, men jag hamnade brevid två jättesöta hundar på tåget så gjorde inget haha. Passade på att ta sovmorgon och skriva klart en sista uppgift till skolan medans fredrik jobbade. Sen på kvällen var vi iväg och tränade och åt middag på Elsas. 
 
         
 
 
         

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!