En stockholmshelg

           
 
Förra fredagen flög jag ner till Stockholm för att spendera helgen med Fredrik. Var så skönt att få träffas igen efter att ha saknat varandra i 2 veckor. Vi åkte hem till hans föräldrar som hade lagat supergod räkpasta och spenderade kvällen med dem framför en film.
 
           
 
På lördagen vaknade vi upp och åt en god frukost innan vi åkte in till stan för att fira våran 2årsdag tillsammans bara han och jag♥ 
 
 
 
Började med att checka in på Scandic Park vid Humlegården och lämnade av våra saker. Sen promenerade vi ner mot centrum och satte oss på Tures för att äta en supergod lunch. Beställde in varsin fisksoppa med vitlöksbröd och högst upp på soppan låg de största räkorna jag någonsin ätit
 
 
 
            
 
 
            
 
 
 
 
 
Efter lunchen promenerade vi till NK för att kolla in deras nya saluhall som hade öppnat bara 4 dagar tidigare och jag köpte saffransglass som var otroligt god. Alldeles för mätta gick vi tillbaka till hotellet för att ta det lugnt i nån timme. Sen när det blev kväll gjorde vi oss iordning för att gå ut och äta middag på Un Poco. Här ångrade vi lite att vi ätit en så stor och sen lunch för var fortfarande mätta, men middagen var supergod även om vi inte kunde äta så mycket som vi velat. Hade inte kunnat ha en bättre 2årsdag tillsammans med min kärlek, så mysigt att få en lyxig dag bara vi två.
 
            
 
 
 
 
           
 
           
 
           
 
På söndagen var vi båda supertrötta. Åkte till Enskede för att ta en promenad i solskenet, var dock iskallt pga blåsten så blev bara en kort runda och sen tog vi det lugnt och kollade serier. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!