Gävle

           
 
Skissarkuppgift // Enorma snöhögar i Luleå
 
          
 
          
 
Så smidigt att bussen till Sandviken och Valbo köpcentrum stannar precis utanför Fredriks port // Fräsch middag på Elsa´s
 
          
 
Perfekt eftermiddag och kväll med promenad i vårsolen och både pizza och pasta till middag♥
 
          
 
          
 
På fredagen var jag till Valbo för att leta efter en ny finklänning, men blev att jag beställde hem en istället
 
          
 
Testade ett nyöppnat ställe i Gävle som heter Basta! Urban italian som var riktigt bra!♥
 
 
 
 
          
 
 
 
 
         
 
Var och såg Captain Marvel på bio
 
         
 
Långfrukost i lördags när man har sovmorgon // I bilen på väg till mormor och morfar
 
 
         

 
Hej på er! I måndags lämnade jag in min sista uppgift för läsperiod 3 och hade 2 veckor efterlängtad ledighet framför mig. Lämnade snöiga Luleå tisdag kväll för att flyga till Gävle och umgås med Fredrik några dagar♥ så skönt att äntligen få mer tid än bara en kort helg tillsammans. Han har ju jobbat som vanligt, men jag har hållt mig sysselsatt med att söka sommarjobb, kollat på kurser inför hösten och bara tagit det lugnt. Har sedan mött upp Fredrik när han slutat och då har vi under den senaste veckan hunnit vara ute och springa, ätit god middag, kollat på bio och tagit promenad i solen b.la.
 
I lördags blev vi upphämtade av mamma och Olivia som var på väg till mormor och morfar för att hänga med dem hela helgen. Blev bjudna på god mat när vi kom fram och sen satt vi på deras uteterass och njöt av solen. På kvällen blev det en tur till ica maxi för att handla lördagsgodis och sen mysa i soffan framför filmen Ted. Blev många dagar att sammanfatta här så kommer ett till inlägg imorgon om resten av helgen. Nu ska jag njuta av min sista dag i Gävle och imorgon bitti blir det att ta tåget till Stockholm♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!