Pinchos och skridskor

           
 
Hej på er! tänkte visa er lite bilder jag knäppte förra helgen när jag var hemma i Luleå. Redovisade som tidigare nämnt vårat CAD projekt förra torsdagen så på fredagen var vi 7 st från klassen som åt middag på pinchos för att fira. De hade fått in en hel del nytt på menyn och jag åt bland annat oumph-taco som var väldigt god. 
 
           
 
 
På lördagen vaknade jag tidigt och hann göra extra god frukost innan jag satte mig på bussen till stan. Geosektionen som mitt program tillhör hade ordnat en dag på isen med gratis hamburgare, musik och härligt häng så mötte upp några från klassen för att vara med på det. Lyckades låna skridskor gratis från skolan så vi var ett gäng som åkte och resten promenerade ut till ön med grillplats. Blv en väldigt lyckad dag och hade tur att det inte var så kallt!
 
 
 
           
 
           
 
 
Kom hem på eftermiddagen och satte mig då för att skriva klart en inlämning om kyrkan San Carlo alle Quattro Fontane till  arkitekturhistorian. Alla har fått en varsin byggnad tilldelad till sig som vi sen ska besöka och presentera när vi är i Rom. Så ska bli väldigt intressant att se den i verkligheten om en månad! Efter rapporten skyndade jag mig till gymmet för att hinna springa lite innan de stängde för dagen. Så skönt att ha tid att träna igen! Blev ett cardio cross pass på söndagen också och mera plugg i form av att rita till skissarken.
 
           

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!