Åtta bilder

            
 
Hämtade ut vårt nya soffbord i tisdags som den här gången var helt!!♥ Känns väldigt bra att äntligen ha ett bord och ser mer mysigt ut nu när vi lyckats sälja gamla soffan också. Vill dock byta ut mattan till någon som är ljusare och enfärgad, så det får bli nästa projekt.
 
            
 
 
Superfin solnedgång på väg hem från jobbet // Tortelini med svamp och ost quesadilla till middag
 
             
 
Lunch på Krubb igår när en kollega fyllde år, standard med hamburgare när vi äter lunch ute haha.
 
             
 
Fick hem mitt paket från Åhlens igår med bl.a. tvål, handkräm, hudvård och hårolja. Kul och göra fint i badrummet med de nya produkterna
 
Hej på er! Äntligen fredag och 1 november. Är väldigt lugnt på kontoret idag då hälften tagit ledigt och andra företag verkar ha halvdag idag pga allhelgonaafton imorgon. Brukar själv inte fira Halloween så är lite förvirrad vilken dag det faktiskt är, många som klädde ut sig förra helgen men trodde riktiga Halloween var den här helgen? För mig blir det dock en lugn helg med träning. Fredrik åker iväg till Uppsala så ikväll ska jag hem till mamma och mysa. Ska testa två nya träningspass lördag och söndag och sen får vi se vad jag mer hittar på. Hoppas ni får en bra helg! Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!