Bio 2 gånger på en vecka

              
 
I onsdags bestämde jag och Olivia oss spontant för att gå på bio. Var en julfilm som hade premiär som vi båda ville se så efter jobbet möttes vi upp på medborgarplatsen. Åt först middag på ett vegansk ställe i Söderhallarna och sen såg vi Last Christmas som filmen hette.
 
              
 
Efter att ha varit förkyld i en vecka så började jag må bättre och kände att jag ville gå på ett yoga pass på torsdagen. Stod att det skulle vara atletisk yoga som skulle passa för nybörjare, men var verkligen inget avslappnat stretch pass som jag hade föreställt mig. Var allt ifrån armhävningar, plankor och knäböj inblandat. Så dagen efter träningen så vaknade jag upp med ont i halsen igen pga troligen överansträngt den... :(
 
              
 
Blev en lugn fredag och efter jobbet åkte jag och handlade god mat till helgen
 
              
 
              
 
Tog det lugnt hela lördagen och försökte vila för att bli frisk. Trotsade sen förkylningen och gick på bio på kvällen med Fredrik som gärna ville se Jokern på film. På söndagen var vi ute på promenad för att handla, sen på kvällen åt vi middag hos pappa och Anna med hela familjen inklusive My som var hemma från Lund.
 
              

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!