12 bilder från veckan

Hej på er! Hoppas allt är bra. Jag tänkte bjuda på ett inlägg från förra veckan som jag inte hunnit göra förens nu. Blev ovanligt lite bilder men ändå kul att dela med sig av dom jag har. Det kommer även en updatering med senaste veckan och min helg lite senare idag.
 
            
 
Tränade på Sats Sportpalatset vid fridhemsplan på onsdagen och körde Hiit the ground som var riktigt tufft. Gick även på trappmaskinen, men blev bara en stund då jag nästan kände mig höjdrädd av att stå på den 1,5m över golvet, 3 våningar upp med bara ett litet räcke framför... Inte läge att snubbla till då! Inte alla anläggningar som har en trappmaskin dock så är ett plus, fanns även en liten gymnastikdel och ett hälsocafé i anslutning till gymmet där jag köpte en smoothie att dricka på vägen hem.
 
            
 
Riktigt höstigt väder och tyvärr regn nästan hela veckan. Men tycker det är mysigt när man får vara inne i värmen dock. På torsdagen åkte jag till Enskede för att fika med pappa och även Olivia kom dit med snickers och toscalängd när hon slutat.
 
 
Fredagen blev väldigt lugn och jag och Fredrik spenderade kvällen i soffan framför serier och åt lax med svamprisotto efter ett träningspass.
 
 
           
 
Har köpt mig en egen yoga matta med tillhörande handduk att ha nu när jag går på många yoga och hot studio pass. Passade på nu när det är rosa månad och Sats donerar 10kr för varje såld rosa produkt. Såg dessutom att de donerar 5kr för varje crosstraining pass man går på och sen finns det ett rosa löpband vid Odenplan där varje sprungen kilometer sänker 10kr till bröstcancerfonden. Hur bra!♥
 
Jag och Fredrik tränade tillsammans på lördag morgon och sen promenerade vi hem och städade och bakade äppelpaj. Nån timme senare dök mamma, mormor, morfar och Olivia upp så då fick vi visa upp lägenheten och bjuda på fika. På kvällen åt vi alla + Olivias pojkvän Fabian god middag hemma hos mamma. Kollade även på Så Mycket Bättre innan jag och Fredrik åkte hem till oss igen.
 
           
 
           
 
På söndagen var vi och körde Crosstraining och efteråt hade jag lovat att äta sushi. Testat det för kanske 5 år sen, men var inte min grej. Men nu tyckte jag att det var rätt gott faktiskt. Ville vara på den säkra sidan och beställde in 8 vegetariska bitar till mig, men bytte några med Fredrik så att jag fick smaka lax och räka också. Han var väldigt stolt som fått mig att våga testa och gilla nya saker. Gillade inte ens skaldjur för 3 år sen eller starka rätter, men nu är det inga problem och har till och med hittat några ölsorter jag gillar.
Efter lunchen blev det lite shopping till hemmet och vi köpte både en djup stekpanna och beställde ett soffbord... Hade gärna velat ha den fina bunken på bilden, men är inget som vi akut behöver nu så avvaktar med sånna saker. Blev såklart wok i nya stekpannan till middag och kändes skönt att man nu kan göra flera portioner åt gången utan att behöva använda flera stekpannor. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!