Helgen i bilder

               
 
Hej på er! Här kommer en sammanfattning av min helg och dom bilder jag tagit. Börjar redan med torsdagen då vi hade en avtackning av en kollega som skulle byta jobb. Hela platskontoret blev bjudna på lunch på Enskede värdshus där det serverades god fisk och sen blev det havreboll och pannkaksbuffe till efterrätt. Inte varit där på 18 år, men kände ändå igen mig rätt bra från mamma och pappas bröllopsfest som hölls i samma lokal.
 
På kvällen skaffade jag och Fredrik äntligen gymkort på Sats och var och tränade på den närmast medborgarplatsen. Topp 2 av de bästa anläggningarna vi testat hittills tillsammans med Sats slakthuset då det finns en gymnastikdel med trampolin, kampsportssal, trappmaskin och ett hot yoga rum.
 
               
 
 
Har lyckats hålla i min cykling och tänker att jag ska fortsätta tills slutet av september om det inte hinner bli för kallt. Just nu funkar det bra med hoodie, puffjacka och tunna vantar. Har dock haft konstant träningsvärk i låren och i fredags var det extra jobbigt att cykla då jag först var på ett bygge vid Kungsträdgården och sen behövde trampa hela vägen därifrån ut till Västberga. Men skönt att få vardagsmotion.
 
               
 
Efter jobbet var jag och körde crosstraining och sen kändes det extra skönt att få komma hem och ta helg. Jag och Fredrik körde vår försenade 2,5årsdejt på kvällen och lagade en supergod pasta tillsammans, kollade på en film och åt massa gott snacks. Bästa att få lite av varje när man inte kan bestämma sig vad man är sugen på.
 
 
 
 
               
 
Vaknade såklart tidigt på lördagen och vi promenerade till gymmet för att testa gruppasset Hot Strong and Flexible. Är i ett 38 gradigt rum där man kör en blandning av "snabb" yoga och styrkeövningar och vi blev svettiga av att bara vara inne i rummet i nån minut haha. Riktigt bra och skön träning, hade dock missat att ta med handduk så halkade tillslut runt på mattan för den blev så blöt.
 
Duschade på plats och promenerade sen in till gamla stan för att äta en lunch. Tanken var att se Fredriks kollega som denna dag stog vakt vid slottet, men visade sig vara senare än vi trodde så valde att promenera tillbaka mot Söder efter lunchen.
 
 
 
               
 
               
 
 
                
 
När vi kom hem åkte jag och mamma till Länna för att kolla på möbler på Mio. Ville hitta ett rektangulärt soffbord i marmor och någon nättare fåtölj, men blev inga köp för mig denna dag. Vi var in på en annan butik med lite dyrare märken(tyvärr alldeles för mycket dyrare), där jag fick massa inspiration. Passade på att storhandla på Citygross och fyllde upp hela kylen och skafferiet hemma. På kvällen tog vi det lugnt framför tvn och lagade riktigt goda enchiladas till middag. 
 
                
 
                
 
Jag tog tyvärr inte en endaste bild i söndags, men vi tränade även då fast på egen hand i gymmet. Hade massor med matlådor hemma så sparade mealpreppingen till måndagen och gjorde supergoda kantarellmackor till middag. Jag skulle kunna äta dem varje dag så lär göra det fler gånger så jag också kan ta en bild till er♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!