Soluppgång, tacokväll och Mall of Scandinavia

 
Nu när vi går mot mörkare tider och solen går upp senare för varje dag så har jag senaste veckan lyckas timea in den fina soluppgången när jag cyklar till jobbet 06:15. Var tvungen att stanna på Årstabron för att ta dessa vackra bilder i fredags innan jag trampade vidare. Den vackra himlen gav mig massa bra energi inför dagen och kände mig extra effektiv på jobbet sen. Vi åt god lunch på en kålgrill och sen på eftermiddagen passade jag på att ta lite tidigare helg när jag var klar med alla dagens måsten.
 
                
 
 
 
Sen på kvällen var det nämligen dax för tjejmiddag hemma hos Anna. Vi var 7 tjejer som lagade tacos, snackade om massa minnen, åt snacks och spelade Med andra ord. Några gick hem vid 10tiden men jag, Anna och Ella var kvar och spelade beer pong och sen drog vi vidare till stan för att gå ut. Var till en nyöppnad klubb som hette Myst som hade asiatiskt tema med massa fina rislampor och målningar överallt. Väldigt blandad musik men var bra i alla fall halva tiden haha. Var ganska trött när jag kom hem vid halv 4 tiden och hade varit vaken i 22h.
 
                
 

På lördagen när jag vaknade hade Fredrik fixat mackor till mig och vi tog en lugn förmiddag tillsammans. Sen åkte jag till Solna och Mall of Scandinavia för att hänga med mamma och Olivia. Vi hann med att kolla i 5 butiker och ta en fika på Le Croissant innan klockan vart mycket och jag behövde åka hem igen. Jag och Fredrik skulle äta middag med hans kompisar vid Odenplan så hann bara hem och hämta laddaren till min telefon som laddat ut. Blev en väldigt trevlig kväll och god mat, jag körde alkoholfritt och avvek lite tidigare eftersom jag var ute dagen innan. Men mådde extremt dåligt när jag kom hem igen så kvällen slutade inge kul (besparar er från detaljerna).

               
 
               
 
               
 
               
 
Mycket inredningsinspo inne på Royal Design
 
 
Middag på Low & Slow
 
 
               
 
Mådde lyckligtvis bättre på söndagen och jag ville inte förstöra min och Fredriks lediga dag tillsammans genom att vara sjuk hemma hela dagen så vi var och körde Hot Yoga på Sats Sofo. Väldigt avslappnande och som tur var inte lika varmt som Hot strong and flexible som vi testade helgen innan. Var kanske 30 grader nu istället för 38. Passade på att städa lägenheten och sen på kvällen tog vi en promenad och lagade hallumistroganoff. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!