Fettisdagen, plugg och kompishäng i Luleå

         
 
Hej på er! Varit tomt här alldeles för länge, men nu tänkte jag äntligen sätta ihop några inlägg med bilder från de senaste 2 månaderna. Börjar i februari när jag precis åkt tillbaka till Luleå efter mitt och Fredriks sena alla hjärtans dagfirande. Blev mycket plugg när jag kom tillbaka med bland annat laborationer i rumsakustik och projekt i byggteknik, men hann också med roligheter som att äta semlor på fettisdagen, spana in igloon som byggts upp vid universitetet och hänga med vänner.
 
         
 
         
 
Hamburgerkväll med sleepover en fredag hemma hos Sofia
 
 
På lördagen vaknade vi upp till fint väder så gjorde en pangfrukost med amerikanska pannkakor och smoothie. Sen åkte vi till Storheden för att inhandla lite förnödigheter till kvällen.
 
         
 
         
 
På lördagkvällen blev det förfest med pizza och shotroulette hemma hos Johanna & Alice och sen rörde vi oss till huset brevid för att gå på födelsedagkalas hos Mickis och hennes pojkvän Jonathan. Han fyller på skottdagen så var självklart barnkalastema med olika lekar för att fira 6e riktiga födelsedagen. Kvällen slutade med dans på Stuk och sen en våffla på eftefestlokalen.
 
         
 
         
 
         
 
          
 
          
 
Dagen efter var det ett trött gäng som sågs och åt scones och kollade på Vasaloppet. Slänger in en bild på en blågrön spirulina juice jag köpte som sen läckte ut i hela kylskåpet så jag knappt fick smaka något..
 
          
 
Byggteknik plugg är inte så illa när man fått låna en fin bok med massa bilder på gamla byggstilar.
 
          
 
          
 
Promenad med Frida ute på isen, det fina vädret gjorde så att det var extra halt. Avslutade med en fika på Börje Olsson.
 
          
 
          
 
Blev dåligt med bilder för hade inlämningar och redovisning så krävdes en hel plugghelg för att bli klar med allt. Men när allt var presenterat och inlämnat så gjorde jag mig redo för att åka tillbaka till Stockholm för att tentaplugga i en vecka.
 
          
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!