En varm vecka i juni

Hej på er! Med bara en och en halv vecka kvar av sommarlovet så känner jag att det är dax att komma ikapp med alla inlägg och visa er vad jag har haft för mig senaste 2 månaderna. Så nu blir det förhoppningsvis lite bättre uppdatering. Här är iallafall bilder från veckan efter midsommar som bjöd på pangväder så blev lite jobb och mycket tid ute i solen.
 
 
Söndagsfrukost på balkongen
 
          
 
Lunch hos mamma ute på terassen
 
 
Supergod mango och burrata sallad som vi åt med grillad kyckling och lammkorv
 
           
 
Träning, jobb och balkonghäng på måndagen. Tog med oss sallad som vi åt i parken på kvällen
 
 
 
Promenad till Hammarbysjöstad
 
 
Sitta på balkongen hela eftermiddagen
 
 
Date night på Italienska Hosteria Tre Santi
 
 
 
 
           
 
En till dag med träning och gå till parken ovanför kolonilotterna för att sola
 
           
 
           
 
           
 
Åkte till Brunnsviken norr om stan för att bada med några vänner
 
           
 
 
Fredagsmiddag på O'Pizzicato med Fredrik och hans kompis Viktor. Sen gick vi vidare mot Mariatorget där vi satte oss på Pitchers uteservering och jag köpte glass från StikkiNikki som låg brevid.
 
           
 
 
           

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!