Födelsedagshelgen

 
Hej på er! Fredag den 31 januari tog jag morgonflyget till Stockholm redan klockan 06:35. Åkte direkt till lägenheten som jag saknat så mycket och var så glad att vara hemma igen att jag satte igång att dammsuga och tvätta det första jag gjorde. Det som annars känns så tråkigt haha. Sen efter en timme hemma så åkte jag till gallerian för att möta upp Anna på en pizza lunch på Il Molo. Blev även lite shopping innan jag åkte hem för att möta upp Fredrik. Blev såklart ännu gladare över att se honom än av att komma hem till lägenheten. Beställde hem massa god sushi och åt det tillsammans med annat gott i soffan framför en film. 
 
             
 
 
 
På lördagen var det min födelsedag på riktigt och firade genom att äta brunch tillsammans med mamma och Fredrik på Trattorian. Så mysigt att få umgås och äta gott. Bästa sättet att bli firad på!
 
 
 
 
 
 
 
              
 
              
 
Efter brunchen så promenerade vi hela vägen tillbaka till Skanstull i det fina vädret. Jag och Fredrik köpte en krukväxt till köket och sen sa vi hejdå till mamma och promenerade sista biten hem.
 
 
På kvällen hade Fredrik bokat bord på en vinbar i Gamla Stan med god tapas och sen köpte vi med oss glass och godis att äta till efterrätt hemma.
 
              
 
              
 
På söndagen var vi ute på promenad vid vattnet och njöt av det soliga men blåsiga vädret.
 
              
 
 
Tränade lite i utegymmet innan vi tog oss hem för lunch.
 
             
 
Hann även kolla lite möbler utan att riktigt komma fram till något. Är på jakt efter en fotölj, en vit matta och gärna ett snyggt vitrinskåp/sideboard. Älskade båda ovan men de var tyvärr i den lite högre prisklassen så ska leta vidare.
 
Lagade god middag från min nya receptbok och sen somnade jag i min älsklings famn framför tvn. På måndag morgon gick flyget tillbaka till Luleå.
 
              
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!