Nya lägenheten och inflyttningsfest

 
Hej här kommer lite bilder från senate 3 veckorna i Luleå. Direkt när jag hade landat från helgen i Stockholm så åkte jag och hämtade ut nycklarna till min nya studentlägenhet! ^^ Förutom en planlösningsskiss hade jag varken sett bilder eller varit inne i en sån här lägenhet innan så var riktigt spänd på att få se hur den faktiskt såg ut. Men blev verkligen positivt överraskad när jag kom in och kände att 16 kvm var mycket större än vad jag hade vågat hoppas på. Huset var byggt 2016 så allting var superfräscht också så jag är supernöjd. Lite extra lyxigt med kaklat badrum och ordentligt kök. Ett annat stort plus är att bo högst upp med utsikt mot skogen så jag slipper insyn.
 
 
              
 
              
 
              
 
Efter en snabb kik i lägenheten så behövde jag springa till skolan för att göra akustiklabb. Sen på kvällen fick jag hjälp av Sofia att köra dit massa saker och sen var vi också och storhandlade för att fylla kyl och skafferi med mat.
 
 
Såhär fint var det med massa snö för 2,5 vecka sen! Fortfarande en del snö nu också men mer än hälften har töat bort tyvärr.
 
 
Nu när jag har så nära till skolan och kan promenera på mindre än 5 minuter så har jag gått hem och ätit lunch på rasten.
 
             
 
Flera i klassen som skaffat gymkort på samma ställe nu så har kört gruppass tillsammans och blir alltid mycket roligare att träna då :)
 
 
 Ville tacka Sofia ordentligt för att jag fått bo hos henne i 2 veckor och för att hon har hjälpt mig med flytten, så på lördagen bjöd jag med henne på frukost på Clarion.
 
 
 
             
 
På kvällen bjöd jag in lite folk för inflyttningsfest och slutade med att vi var 14 personer på mina 16kvm. Jag och Frida åt pizza och fixade oss tillsammans och sen när de andra kom så bjöd vi på blåbärs hotshots och piggelindrinkar och sen drog vi vidare och dansade på Stuk.
 
              
 
              
 
              
 
Blev en väldigt lugn söndag i sängen för att återhämta mig från alla roligheter.
 
 
Fina vänner jag har som hade köpt inflyttningspresenter♥
 
               
 
Såklart har jag tagit massa matbilder så passar på att slänga in 3 st olika frukostar som jag varvat mellan på senaste. Gröt med äpplen, fröknäcke och äggröra med majskakor.
 
               
 
 
              
 
Avslutar med 2 bilder från Alla hjärtans dag då jag och Frida gick och köpte varsin jätteburk med godis och åt pasta hemma hos henne. Mysigt att ha kompismiddag när min kärlek är 100 mil bort!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!