Days in November

 
Mysiga dagar i Stockholm där jag och Fredrik promenerade runt på stan och spelade padel på helgerna och pluggade hemifrån på veckodagarna. Välkommnades av den här underbara himmelen när jag kom dit på fredagen.
 
 
Brunch på Le Mond
 
 
 
Felicia hade släppt sin nya EP, så coolt att se hennes posters på stan och höra musiken på radion!
 
 
Spelade padel i globen för första gången och kunde inte klaga på takhöjden
 
 
 
Torsk i saffransgryta med lite goda tillbehör
 
 
 
 
Tog en lång promenad längs vattnet och hamnade sen på the Italian cousins uteservering för en lunch
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Galen i saffran så gjorde en saffrans rissotto med kyckling
 
      
 
Passade även på att fylla kylskåpet för veckan och Fredrik hjälpte mig fixa så jag fick tre skärmar att jobba på♥
 
 
 
Frukost på Gresy Spoon, sen en lugn dag hemma framför serier
 
 
 
Tidig padel tid i Kista på söndagen och sen lite plugg och god middag
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!