Födelsedagshelg

Hej på er! Här kommer lite bilder från sista helgen i januari och min födelsedag. Blev lite uppdelat i mindre firande med 2 olika kompisgäng, mamma och pappa men väldigt mysigt att få träffa alla ändå under omständigheterna. På fredagen jobbade jag hemifrån med min projektplan för examensarbetet och sen vid 5 tiden kom 3 Luleåkompisar förbi och vi lagade mat tillsammans och spelade sällskapsspel.
 
 
 
 
 
På lördagen sken solen och jag och Fredrik tog en promenad på stan och kollade i lite butiker och lunchade på Eatnam. Sen mötte vi upp Magnus och Ida för att promenera tillsammans med dem.
 
 
 
 
 
           
 
Hann ta det lugnt hemma och fika semmelbulle innan vi gjorde oss iordnig för att gå ut och fira mig med mamma. Åt middag på Hellstens glashus och sen gick vi hem till oss och spelade spel och åt choklad.
 
 
            
 
 
 
 
På söndagen överraskade Fredrik mig med god frukost och vi tog en långpromenad längs vattnet efteråt
 
 
 
 
 
 
Sen åkte jag till Enskede för att äta lunch utomhus med tjejkompisarna. Satt på Julias tomt och grillade korv och åt våfflor till efterrätt och gosade med deras nya hund Ruby.
 
 
 
           
 
 
 
 
 
På kvällen kom pappa, Anna, Isa och My över på middag och vi bjöd på lax och ugnspotatis med pesto och fetaost och sen en hallonmoussetårta till efterrätt
 
 
 
Fick b.la. fina blommor, champagneglas och en sodastreamer♥
 
 
På självaste födelsedagen kunde jag och Fredrik ta långlunch och ge oss ut på en solig promenad längs vattnet. Var även på yoga på eftermiddagen och sen på kvällen firade jag och Fredrik med att gå och äta pasta på O'Pizzicato bara han och jag. Avlsutade kvällen framför en film hemma och åt tårtan som blev kvar från helgen. Efter allt firande kände jag mig riktigt lyckligt lottad och bortskämd som fått fira 4 dagar i rad. Tack till alla som var med och som grattade mig på min 24 årsdag!♥
 
 
 
 
  

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!