Tillbaka till vardagen

Hej på er! Efter 3 veckor i Björnrike kändes det ändå skönt att få åka hem till Stockholm igen. Saknade verkligen vår lägenhet och nu skulle jag äntligen bo där på heltid också♥ Såg fram emot att få laga massa mat, redovisa det som var kvar av kurserna och gå till gymmet igen.
 
          
 
Hämtade ut lite fint som jag beställt på julrean // Testade Hello Fresh som levererar recept och ingredienser direkt till dörren, hittat massa nya favoriter bla. panerad kyckling med sötpotatismos, kålsallad och picklad rödlök som på bilden.
 
 
Följde med mamma ut till Tyresö för att kika på ett hus och promenerade runt i området
 
 
Ett annat gott Hello Fresh recept
 
 
 
Även om vi åkte ifrån fjällen så kom vi inte ifrån snön, men var väldigt mysigt med vinter i Stockholm
 
 
Påväg till träningen
 
 
Vintersallad till lunch med recept från Portionen under tian
 
 
Spelat en del padel såklart
 
 
Mamma kom hem till oss på fika
 
 
 
          
 
Pluggade en förmiddag från Robin Delselius café för att få lite miljöombyte.
 
 
Så här fint var det hemma hos oss efter en riktig grovstädning. Så härligt att ha ett skinande rent hem, tror aldrig vår diskho varit så blank innan
 
 
 
 
Fick chans att testa min matberedare som jag fick i julklapp av mamma och gjorde rawbollar med apelsin och chokladsmak. Så enkelt att göra när man bara behöver lägga alla ingredienser i mixern. Blev dessutom sjukt goda.
 
 
 
Redo för dejt med min älskling på Phil's burger som öppnat 200 meter från oss
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!