Konsert på Fåfängan

Hej på er! Absolut sista dagarna på sommaren innan jag började jobba kommer i bilder här.
 
 
Jag åkte ut till Årsta Havsbad för att ta emot en sängleverans åt mamma. Då de gett ett 4 timmars intervall närde skulle dyka upp hann jag ta en regnig men mysig promenad längs vattnet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När sängen väl var på plats åkte jag direkt hem för att göra mig redo för Felicias första konsert på Fåfängan!!! Vi var ett stort gäng som gick tillsammans och var så kul att se henne på scenen!♥ Efter konserten åkte vi till Häktet där Felicia senare anslöt, riktigt kul att vår högstadielärare som också var på konserten bestämde sig för att hänga med på efterfirandet också. Sen bar det av till en bar i vasastan också innan jag tog en bolt hem.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fick ta min andra dos vaccin vid Zinkensdamms ip och sen gick jag och unnade mig en ansiktsbehandling på min sista lediga dag innan arbetslivet började.
 
 
 
 
 
 
 
På helgen promenerade jag och Fredrik till Hornstull marknad där vi åt god lunch och shoppade second hand. Blev lite kär i ett par skor, men finns ju bara en av allt och just dessa var ju inte i min storlek. Så fick bli en bild så jag kunde leta efter liknande på nätet istället. 
En mysig lördag helt enkelt och sen gick söndagen till att förbereda mig inför måndagen och första jobbdagen.♥ puss
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!