Födelsedagsfirande

Hej, fick chansen att fira min 26årsdag både med vänner och familj vid olika tillfällen. Här kommer lite bilder från första dagarna i februari.
 
          
 
Dagen innan den riktiga dagen var jag och Anna och åt på Hornsgatan kvarterskrog. 
 
 
Blev uppvaktad med frukost på sängen av Fredrik
 
 
Unnade mig en massage på lunchen
 
 
 
Sen på kvällen var jag och Fredrik och åt middag på Nostrano
 
     
 
      
 
 
Till helgen blev det firande även med familjen med brunch på Berns Asiatiska
 
 
 
 
 
 
En god söndagsfrukost med födelsedagsblommorna på bordet
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!