dagen

Sitter och lysnar på musik ,beyonces sweet dreems jätte bra!!

Idag har jag varit på utväcklingsamtal som var jätte tråkigt (gäspade hela tiden!!)sen åkte jag och mamma till hennes jobb ,hon jobbar på dagis ,där åt vi lunch raggmunk med lingon sylt väldigt gott har inte ätit det på hundra år !!Sen tog jag tåget till tallkrogen där jag skulle möta jullan och hedda men dom missade precis tåget så jag var tvungen att hoppa av och vänta på nästa som gick om nio minuter .När vi väl kom till hötorget så gick vi först och hämtade ut biljeter till bion sommaren med göran sen gick vi in på GINA och prövade randiga tröjor ,jätte fina ska fråga pappa om vi kan åka och shoppa saker (har typ växt ut alla mina byxor och så behöver man frächa upp gaderoben med nya tröjor också nu när jag flyttar !!)Bion var ganskar bra fast det var mest vuxen skämt . Nu sitter jag vid datorn men måste sluta ska laga mat och sen städa och plugga :( hoppas i alla fall att ni får en roligare kväll !!

LOVE FROM EMII

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!