orienterings dag

idag hade vi orienterings dag . Det var jätte tråkigt men ändå kul. Jag hedda , frida och chanti orienterade tillsammans men det gick inte så bra så chanti fick ringa sin pojkvän anton som redan klarat en bana så dom hittade alla åt oss . Man var tvungen att göra två banor innan man fick äta så jag och hedda sprang allt var vi kunde och letade efter kontrollerna . När vi äntligen fick mat så var jag skit hungrig så pankakorna jag hade med försvann på en gång haha . Jag hade coca cola till pankakorna inte så bra blandning men vi hade ingen festis hemma . Sen missade halva sexan bussen och jag missade den också så vi fick vänta tio minuter till på nästa som skulle gå mot gullmarsplan . Men nu är jag hemma och ska spela sims 2 så ha det så bra

LOVE FROM EMII

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!