Kattmys

Hmm tror den tjejen behöver en dusch efter allt cyklande...


Hej passar på att slänga in ett litet inlägg här. Är Hos pappa för att hämta lite grejer och ska snart cykla vidare till mamma för att käka middag.
Har haft en jätte mysig dag med Johanna. Bestämmde oss för att cykla till Hökarängsbadet där jag inte varit på flera år. Blev faktiskt förvånad över att jag hittade! Var lite osäker på vägen, but we made it :). Badade lite fast det var äckligt vatten. Hade ju bestämt mig för att bada (tror jag gått och blivit badkruka, iaf näst intill :S) så var tvungen.
Solade, snackade och cyklade sedan hem för att fixa lunch. Hann även hoppa lite på hennes studsmatta och sola innan jag cykla hit.

Nu ska jag mysa med min kattis!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!