Info Italien

Ska på träningsläger i Italien i en vecka och det kommer bli så sjukt kul! Längtar otroligt mycket tills jag får träffa alla mina tjejer igen. Och för att inte tala om hur mycket jag saknar att vara utomlans! Blir första gången jag flyger utan mina föräldrar, vilket också är skönt :).
Ska iaf vara på Arlanda 13:30 på Lördag och sen går planet vid 4. Ska mellanlanda i München och är inte i Italien förns 22:20. På vägen hem mellanlandar vi i Frankfurt också så hinner med 2 tyska städer (eller ja, flygplatser). Det enda problemet blir väskan, den är redan överfull och har inte fått ner mina skor och necessären :S. Wish me good luck!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!