lyxdag

Hejsan svejsan. Är sjukt trött så ska alldeles strax bädda ner mig i soffan och titta på film hela kvällen. Tänkte bara uppdatera lite först :).
Fick ju aldrig tag på några biljetter till JB:s konsert :( köa i 2 och 1/2 timme ... Lite drygt. Men jaja. Sen så bestämde jag och Julia oss för att åka in till stan en snabbis. Kollade lite inne på bikbok och bodyshop sen drog vi vidare till bussstationen för att möta upp syrran som kom hem idag :). Hon hoppade av bussen med en stor påse godis mums!
Sen så gick Julia tillbaka mot affärerna och vi tog caben och letade upp en parkering. Hamnade på ett fik som hette muffin bakery där vi köpte varsin hallonsmoothie, chiabatta med kykling tomat och fetaost och en rabarber muffin med vit choklad.
Promenerade lite och köpte jordgubbar på hötorget. Sen fick jag även med mig ett par solbrillor hem. Fler bilder på dem senare. Puss♥












Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!