oranga naglar och spetstopp på vift i skogen

Kände att jag var tvungen att göra något idag, inte bara ligga i solen. Så tog cykeln och kameran och cyklade till enskede. Fotade lite men solen försvann så blev ju inte jätte kul. Så cyklade bara runt bland husen :). Älskar verkligen att kolla på villor, får grymt mycket inspiration och börjar längta tills man flyttar hemmifrån. Ävenom jag kanske inte flyttar till en stor villa det första jag gör :).
Men nu är jag hos pappa, ska hämta lite saker och så sen drar jag hem till mamma igen. kram ♥








Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!