Som jag har längtat!

Can't belive it, men nu är jag äntligen hemma! Hur taggad jag än var på att åka till och vara på Gotland så har jag längtat otroligt mycket hem till min egna säng, mitt badrum, min tv och min gaderob! Fast lyckan bara varar i 2 nätter så är jag ändå nöjd! Kom hem vid 12 igårkväll och åker efter frukost imorgon så idag gäller det att ta vara på tiden hemma i Stockholm.
Haha låter som jag har värsta planen över denna dag men ska bara packa upp, packa nytt, sitta vid datorn, sortera bilder och blogga. Kan hända att det blir en sväng till Farsta för att införskaffa ett par skor som jag såg på rean igår... Nu har jag dessutom mitt presentkort så hittar jag dem får de följa med hem. Är även sugen på att baka, springa, köra Zumba och andra Wii spel. Så kommer inte direkt ha tråkigt. Men håll utkik efter inlägg med bilder från veckan puss o kram!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!