Packing for Italy

Har inte riktigt förstått att jag ska till Italien imorgon! Inte så konstigt heller eftersom jag haft så fullt upp och inte har packat klart.
Kom hem från Mora idag och har haft jättekul med alla kusinerna, vart klätterställning, häst och manikyrist. Det sistnämda skyller jag lite på mig själv för. Tog fram det för att måla mina egna naglar och sen ville alla kusiner också ha färgglada naglar. Haha så nu har jag slut på nagelack. Har dessutom ätit hela tiden, så blir nog skönt med en vecka på träningsläger. Märks direkt att jag varit på semester hehe :).
Orkade inte fixa middag idag så vi gick till thairesturangen vid skolan och åt.
Nää nu ska jag återgå till det jag höll på med. Mer uppdatering när jag kommit lite längre med packningen kram <3







Bilder från resturangen. Tog min absoluta favorit kyckling med massamancurry och jordnötter :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!