Vinbärspaj som avslutning på denna träningsförmiddag

Var på ett grymt tränings humör när jag vaknade kl 11 så stack ut på en joggingrunda en halvtimme senare. På nått sätt lyckades jag villa bort mig på denna joggingtur och jag hade ingen aning om jag var i kärrtorp, bagarmossen eller skarpnäck... Men fick ringa mamma och hittade tillsist till Skärpnäcks ip där jag kände igen mig. Haha.
Sen när jag kom hem blev det lite aromics/Zumba på wii körde ca 40 min. och avslutade med massa magstyrka och lång stretch. Känns hur konstigt som helst att stretcha och känna att det verkligen drar! Har alltid varit övervig så är väl ett tecken på att jag borde stretcha oftare! Nu blir det en välförkänt fika, Syrran har bakat vinbärspaj mums :).


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!