Alltid lika kul att komma hem!

Alltid jag när kommer hem så blir det första man gör att sätta på datorn. För att kunna ladda in alla bilder och läsa alla inlägg jag missat på bloggarna jag följer. Idag kommer man hem med nästan 900 bilder och upptäcker att jag har 107 st olästa inlägg :).

Valde att åka hem idag istället eftersom pumpen på landet pajat så vi inte har något vatten. Tror också att vädergudarna har något emot oss eftersom det varit halvtaskigt hela tiden :(. Det är ingen som orkar laga mat så det blir pizza till middag, inte mig emot :). Sen ska jag duscha! Fan vad härligt :P.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!