årets chicaste 2012

Läste nya numret av chic och såg att det skulle hållas en chicgala i höst, årets chicaste 2012. Blev fett exited! Vore sjukt kul att gå på en gala.

LILLA GALAPAKETET

  • Biljett till Årets Chicaste-galan, där du ser den sprakande prisutdelningen, minglar med Sveriges kändiselit och äter och dricker gratis.
  • VIP-mingel med champagne före galan då du även får träffa CHICs redaktion.
  • En härlig shoppingguide gjord av CHICs modeteam.
  • En välfylld goodiebag med lyxiga produkter.
  • Pris: 595 kr/person. (Paketets värde: ca 3 100 kr)
Är sista anmälningsdagen den 22 juni, men om jag får gå ska jag anmäla mig så fort som möjligt. Jag och Frida vill gå och om någon annan vill så får den gärna hänga på! :) .
Tycker fast det är ett väldigt bra pris för mat och en rolig kväll, är dessutom sugen på att veta vad som finns i goodiebagen :). Har iaf mejlat och frågat om datum och ålder.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!