Back for a short time...

Hejsen svejsan! Nu är jag hemma i Stockholm igen :). Jag och syrran tog tåg från stugan och kom hem för en timme sen. Stannar här i en natt och nu ska jag vidare till landet imorgon för att fira midsommar.

Har som vanligt tagit en hel del bilder under de senaste dagarna som strax kommer dyka upp här på bloggen. Börjar med dagens bilder:












Jaa jag har käkat våfflor och jordgubbar idag och Olivia fick en mini aborre på kroken som hon döpte till Abbe...

Vet inte riktigt vad jag gjort under dessa dagar men tiden har gått riktigt fort iallafall. Tog med mig 52 knottbett som ett litet semesterminne också, mysigt! Dom ska jag ligga och klia på hela natten.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!