biggaråer

Godmorgon! Vakna precis, haha nerå. Vakna kvart i 9 och hade tänkt dra ut och jogga men upptäckte att det var förvarmt så la mig i solen istället. Råkade sommna så fick en del färg (är rosa, alltså). Men tog bussen från mamma till pappa vid 12. Köpte biggaråer och naturgodis, hämtade ut en bok jag beställt och nu ska jag snart sätta mig och kolla på film. Ska bara fixa lite kallsaft :).
Skönt att ha en dag hemma då man kan göra vad man känner för! Åker inte till landet föräns vid 8 (efter middagen så antagligen 9...). Blir pizza till middag woho! Är nog min favvoriträtt! Eller en utav dom, älskar tacos, kyckling, massaman curry (thai) och indiskt också. Bra att ha många favvoriter för då får man oftare äta det man älskar :).

Orkar inte ta fram kameran så bjussar på en webbcam bild ist


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!