Glassigt


Ska införskaffa glassformar från Ikea så jag kan göra egna glassar i sommar! gud vad smarrigt har samlat på mig en del recept på min "gilla-lista" på bloglovin där jag gillar inlägg med recept som jag vill prova. Sjukt smart faktiskt. Samlingen innehåller främst recept på olika varianter på brownies, cupcakes, macarons och pavlovor... Har min egna digitala kokbok :) ganska så smart faktiskt, fast borde skriva ut dem och sätta i en pärm istället utifall jag förlorar kontot...
CHOSIGT Glassform IKEA Fyll med juice eller saft och tillverka egen glass. Spola undersidan med ljummet vatten så släpper formen lättare.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!